Sunday 6 March 2016

Penghargaan

Bersyukur kepada Allah swt dan Melalui peluang keemasan ini, kami inin merakamkan jutaan terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan kepada pensyarah bimbingan iaitu Pn.Suraini Ripin kerana telah banyak memberikan kami tunjuk ajar sehingga kami Berjaya meyiapkan tugasan ini dengan sempurna.
            Selain itu, penghargaan dan terima kasih ini juga kepaa rakan-rakan kami yang turut membantu kami dalam menyiapkan blog ini. Tidak lupa juga rakan sekumpulan yang bersama-sama bertungkus lumus dan memberikan tenaga dan kerjasama yang secukupnya dalam menyiapkan blog ini.
            Blog ini juga telah menjadikan salah satu daripada proses mengulangkaji bagi kami dan kami berharap pencapaian kami dalam subjek ini bertambah baik. Semoga blog seperti ini akan terus dijalankan untuk masa akan datang untuk memantapkan dan meningkatkan lagi pengetahuan dalam diri para pelajar.

            Akhir kata, sekali lagi ingin kami ucspkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam menghasilkan blog ini. Kami juga menyusun sepuluh jari memohon kemaafan seandainya terdapat sebarang kesalahan yang tidak sengaja di dalam blog ini sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment